Jakie sprzęgło ????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur.ar
    Classic
    • 2012
    • 15

    Jakie sprzęgło ????

    Witam.

    Byłem u mechanika... wznawiam temat ponieważ mam mały dulemat. Mianowicie chodzi o to co mi powiedział mechanik.

    Sprawdził to o co go prosiłem i teraz tak:
    1. Turbina sprawna (działa niby jak powinna)
    2. Wyszło pare usterek.

    Chodzi o punkt 2, ponieważ cena wyszła taka że zastanawiam się bardziej nad sprzedażą niż robotą mianowicie:
    Ustawienie Początku Wtrysku <--- Elektryk
    Przegląd rozrządu <-- wymiana możliwa szczotek i tulejek oraz to co wyjdzie przy sprawdzaniu
    Wymiana filtra kabiny <--- zrobiłem sam, banał
    Pasek alternatora <-- do wymiany pewnie razem z napinaczem
    Termostat <-- wymiana zaczyna działać przy 78 stopniach C a nie jak fabrycznie przy 87 stopnia C

    Wyliczył mi to wszystko prócz wymiany filtra na 765 zł (tak na szybko).. Ja się zorientowałem że same częsci przykladowo tylko wymiana szczotek i tulejek w rozruszniku, wymiana paska i napinacza oraz termostatu bedzie mnie kosztowała około 250 zł za same częsci jednak jest mały problem. Nie jestem pewien jakie to częsci maja być dokładnie.

    Prosiłbym o pomoc w poinformowaniu mnie jakie częsci miałbym kupić.. kupiłbym je przykładowo na allegro za niższą cene znajac symbole i wtedy wymianiałbym sam ze znajomym który jest z wykszłatcenia mechanikiem wiec wyszłoby to o wiele taniej.

    Problemem jest również to że silnik mam ustawiony poprzecznie co bedzie powodowało rozebranie prawej częsci samochodu by dostać się dobrze do paska alternatora czy dobrze mowie?

    Pozdrawiam i czekam na informacje jak zdobyć wszelkie dane do moich części zamiennych.
    BaKo
  • archerx10
    Drive
    • 2011
    • 51

    #2
    Jakie sprzęgło ????

    Witam chce zmienić sprzęgło z oryginalnego na sportowe. Czy zmieniać koło zamachowe na lżejsze czy tylko zostać przy docisku i tarczy ?? moc będzie oscylowała miedzy 230 a 250 km

    a niżej link do sprzęgła
    Kupplung und Fahrwerk von SACHS. ✔ Kupplungslieferant in der WRC, DTM, F1 uvm. Technologiepartner von BMW, Porsche, Toyota, VW Motorsport. - Hier günstig kaufen!
    2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

    Komentarz

    • sadziu
      Classic
      • 2009
      • 7

      #3
      wkrotce zakladam sachsa performance z organiczna tarcza plus convert na jednomase, dam Ci znac co i jak

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        archerx10, do tej mocy nie potrzebujesz mocniejszego sprzegła, ja mam 230 koni, ponad 440Nm i przebieg na tym setupie około 50kkm, ze sprzęgłem się nic nie dzieje.
        W bkd jest mocne 240mm sprzęgło więc szkoda kasy wydawać na mocniejsze :wink:

        450-460Nm seria wytrzyma :wink:
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • archerx10
          Drive
          • 2011
          • 51

          #5
          a czy to sprzęgło jest też w 140 km. bkn i wytrzyma 450 nm?
          2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            Zamieszczone przez archerx10
            a czy to sprzęgło jest też w 140 km. bkn i wytrzyma 450 nm?
            nie znam silnika bkn ale w bkd trzyma 450Nm
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • sadziu
              Classic
              • 2009
              • 7

              #7
              wytrzyma tylko jak dlugo? pewnie zalezy od stylu jazdy a robiac potwora z tego silnika nie podejrzewam Cie o jazde w stylu emeryta. z tego co wiem 2.0tdi ma to samo sprzeglo co 2.0 tfsi i do tego dwumasa... hmmm... zachodnie fora brzecza na temat slabego sprzegla z s3 tfsi z teoretycznie mniejszym momentem a dwumasy wymieniane wszedzie sa jako mankement Waszych silnikow ale decyzje kazdy podejmuje sam, pozdrawiam

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                Zamieszczone przez sadziu
                wytrzyma tylko jak dlugo? pewnie zalezy od stylu jazdy a robiac potwora z tego silnika nie podejrzewam Cie o jazde w stylu emeryta. z tego co wiem 2.0tdi ma to samo sprzeglo co 2.0 tfsi i do tego dwumasa... hmmm... zachodnie fora brzecza na temat slabego sprzegla z s3 tfsi z teoretycznie mniejszym momentem a dwumasy wymieniane wszedzie sa jako mankement Waszych silnikow ale decyzje kazdy podejmuje sam, pozdrawiam
                ile wytrzyma to sie okaże, jak na razie 50kkm trzyma, jezeli nie masz dojebane momentu z dołu tylko tak do 350Nm przy 2000 to sie o sprzegło nie ma co bać, jezdzisz na serii a jak sie wysra to wtedy wymienić, termin oczekiwania na sachsa performance to około 7dni, dystrybucja w Polsce
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                Pracuję...